tenBroeke naar VS

Dag 1 in Washington

Hallo de eerste update van onze vakantie naar VS en Canada.

Gistermiddag rond 4 uur in Washington aangekomen. Een lange rij die bijna 2 uur duurde voordat we door de douane en allerlei controles waren. Nu hadden we op Schiphol ook al lang moeten wachten en was Lisan de mazzel om een extra controle te krijgen. Met plakband werd haar kleding en bagage gecheckt op allerlei stoffen of zo. Mooie films gekeken en een vlucht van bijna 9 uur (er was veel regen en onweer dus we moesten een beetje omvliegen, gek idee hoor in de lucht).

Met een taxi naar ons hotel Hyatt, het regende keihard met onweer! We zitten in het hotel op de 15e verdieping met een raam tot aan de grond en dat geeft een fantastisch uitzicht! Paul en Mark hebben in een supermarkt nog wat te eten gehaald en Lisan en ik hebben vast gekeken bij welke bezienswaardigheid we dichtbij in de buurt zijn. Dat is het Capitool en daar vandaan loop je via het park naar het monument naar het Witte huis. Dat zijn dus de plannen voor morgen. Lekker hapjes eten (sushi en broodjes) douchen en slapen. Tot morgen...