tenBroeke naar VS

Tweede dag

Vroeg gestart en koffie beneden in de lobby gedronken. Op zoek naar een broodje keuze zat. Bagels met Cream cheese wordt het maar wel een meergranen. Volgens Paul kost het meer calorieën om het te eten dan het oplevert ???? dan naar de freedom tower. Buiten twee vierkanten met watervallen met in de randen alle namen. Zeer indrukwekkend en ook het museum is om stil van te worden. Iets te lang gewacht met eten we vallen bijna om. Time for a snack. Wallstreet, batterypark en nog een boottochtje. Daarna lopend over de Brooklyn Bridge. Als je nog wat weet Mark. Metro terug en wat boodschapjes doen. Foto's uploaden lukt nog niet miet denk ik via computer. Proberen we morgen. En ook bellen kan niet dus dat ligt niet aan dat we dat niet willen hoor.

Paulien

Leuk om mee te lezen.... geweldig, lekker genieten daar.. voor ons nog een paar dagen en dan ook vakantie :-)

Papa en mem

Indrukwekkend! Vooral nu je er ook de foto's bij hebt gezet. Fijn om te zien waar jullie geweest zijn en te lezen omtrent jullie belevenissen! Veel plezier ook straks met de camper vanuit Vancouver.