tenBroeke naar VS

van vaste land naar Vancouver Island

Hier dan weer een berichtje vanuit Canada. Na een paar campgrounds te hebben gehad zonder wifi, trouwens zonder van alles, en soms wifi net genoeg voor een app zonder foto's, nu eindelijk weer iets bewoonde wereld. We zitten nu op Vancouver Island na een daglange tocht op 2 boten. Nu even wakker worden en op weg naar Tofino, een route van 500 km maar wel over een goede weg. Dat is wat anders dan over the Hill waarin we daalden van 1500 m naar 0 met hellingen van soms 18 % en haarspeldbochten. Zweet in je slippers maar levert wel weer mooie plaatjes op. We blijven ons maar verbazen over de natuur en alles wat je ziet is mooi, het wordt bijna gewoon. Een waterval, een meer, wilde dieren, het blijft prachtig. Na een paar dagen weinig mensen te hebben gezien was het ook wel weer lekker om mensen te zien en te spreken. Op de boot treffen we een Nederlands gezin met 3 zonen waarvan twee in de leeftijd van Paul en Lisan. Spelletjes kaarten en dolfijnen kijken en de tijd vliegt om. Nog een kleine week te gaan, we genieten volop.

Willeke

Bij het lezen van jullie verhalen en bij het zien van de foto's genieten we gewoon een beetje mee.